Poglavlje 6: - tamastraha - Blog.hr

tamastraha

Poglavlje 6:



Poglavlje 6 :
Prvi dio :

Okrenula sam se i čula glas koji se smije. Glas koji sam čula
bio je od Brooke.
- Što je tebi luđakinjo? – tiho, no i ljuto sam rekla.
- A što je tebi Alice? Samo se šalim, a ti se odmah ljutiš.
- Nije mi do šale. Nasmrt si me preplašila.
- To mi je i bio cilj – govorila je i dalje se smješeći.
- Vratit ću ti za ovo – prijetila sam joj.
- Uh, tresu mi se gaće – prošaptala je smijući se.
- Pazi da ti ne ispadnu – hladno sam dodala.
- Ha – ha – ozbiljno je rekla.
- Umorna sam. Laku noć – pozdravila sam ju ozbiljnim tonom.
- Laku noć... i ružni snovi – zlobno je rekla nasmješivši se.
Što je njoj? Sada je ona postala čudna. Diže se i namjerno me straši, a još se i
smije tome. Stvarno nije smiješna. Vjerojatno se previše opustila. Spustila sam se u boravak, legla, zagrlila Jamesa te slatko zaspala.

Digla sam se najranije. Bilo je oko šest sati. Već je sunce obasjavalo nad
prozorima. Izašla sam van i razvredrila se. Nebo je bilo predivno, plavo. Oblaci
kao da su se igrali po njemu. Sunce je obasjavalo čitavo jezerom. Jezero je
bilo mirno i čisto, baš poput suze. Uzela sam kupaći kostim i okupala se. Voda
je zaista topla – mislila sam. Osvježila sam se gledajući prekrasnu prirodu koja
me okružuje. Nisam mogla pogoditi bolje mjesto od ovoga – pomislila sam s smješkom na
licu.
- Dobro jutro ljepotice – rekao je nečiji glas prekinuvši me iz misli.
Iznenadila sam se shvativši da James stoji izad mene.
- Kako si spavala?
- Odlično, a ti?
- Super. Tvoji roditelji su stvarno pogodili što su ovdje napravili vikendicu.
- Znam – kazala sam sa smješkom.
- Što ti je? Primijetio sam da si izlazila sinoć.
- Nisam izlazila, nego sam samo sam išla u kupaonu.
- Aha – promrmljao je James.
James me nagovorio da se još jednom s njim okupam. Bilo nam je odlično.
Shvatila sam da su se svi digli pa sam otišla u kuću. Zajedno smo doručkovali.
Nakon doručka su Vanessa, Joy i Christina otišli na kupanje, a Anthony je rekao
da će još odspavati jer sinoć nije mogao zaspati. Brooke i James su gledali
rukometnu utakmicu na tv – u dok sam ja bila u sobi od Brooke i raspakirala joj
odjeću. Opazila sam kako me Michael s vrata promatra.
- Bok Michael – preplašeno sam rekla shvativši da me promatra oko minutu ili
dvije.
- Bok. Oprosti ako sam te prepao – kazao je nasmješivši se.
- Nema problema. Navikla sam na to.
- Stvarno? – iznenađeno me upitao.
- Da, na primjer jučer me Brooke prepala.
- Znaš ti nju – kazao je Michael.
- Nažalost – rekla sam, a Michael se nasmijao.
- Michael idemo u šetnju. Moram razgovarati s tobom – rekla sam te opazila da
je Michael iznenađen.
- Nema problema – ozbiljno je kazao.
Izašli smo van i udaljili se od ostalih. Kada smo se udaljili od ostalih započela
sam razgovor s Michaelom.
- Michael nešto me zabrinjava – sramežljivo sam govorila.
- Što?
- Ima veze s tobom. Ne znam bi li bilo pametno da ti kažem.
- Meni sve možeš reći, znaš kakav sam. Uvijek sam sretan i za šalu – veseo je
kazao.
Osim kada je nešto ozbiljno u pitanju – pomislila sam.
- Ok. Reći ću ti. Jučer kada sam se sunčala pitao si me da ti dodam ručnik.
Uzela sam ručnik i vidjela da imaš nož. To me veoma začudilo.
- Ma to nije ni najmanji problem. Zašto se čudiš. Svi koji idu na kampiranje,
odnosno ljetovanje nose takve stvari.
- Ali zašto ti treba nož?
- Zašto mi treba? Pa valjda za hvatanje riba ili tako nešto. Za što si ti mislila da mi treba. Da nekoga napadnem. Ma daj, došli smo se ovdje zabaviti, a ne ubijati.
- U pravu si. Malo sam zabrinuta. To me sve zbunjuje – tiho sam promrmljala.
- Što te zbunjuje?
- Jedva sam čekala da dođe ovaj dan, a sada se osjećam sasvim glupo. Brinem se
zbog Anthonya. Razgovarala sam s njim i činio mi se u redu, no ipak mu je
umrla majka. Samo želim da se svi zabave.
- Ali Alice, zabavljaju se. Svima je super ovdje. Jučer je sve bilo odlično pa će
bit i danas.
- Vjerujem. No zabrinjava me i Christina. Stalno spominje onu smrt. Zbog toga
se osjećam neugodno. Htjela bih da to prestane Michael.
- Svi bi to željeli, no Christina će o tome govoriti zauvijek. Sve dok bude živa.
Zauvijek će joj taj događaj ostati u sjećanju.
- Istina, ne možemo joj u tome pomoći. Viktorija joj je bila najbolja prijateljica.
- Alice, nije samo Christina povrijeđena. Jučer sam vidio i Joy kako skriva suze.
Joy je osjećajna. Nije ih mogla sakriti pa sam sve shvatio – govorio je Michael
vrlo ozbiljno.
- Da, tako je.
- Bilo bi bolje da se vratimo. Previše smo se udaljili.
- Ok – rekao je Michael – vratimo se.


Oko podneva smo se odlučili zabaviti. Michael je predložio da se prisjetimo
dana u osnovnoj školi pa smo zaigrali bocu istine.
Svi su se složili. Vanessa je donijela bocu i svi smo sjeli.
- Na 'kome zastane boca mora poljubiti Jamesa – rekla je Joy.
- Ma da, možeš misliti. Naravno, osim Alice – suprostavio se.
- Igra je odlična. Nemoj sada ti sve kvariti – rekla je Joy.
- Nema šanse – i dalje se suprostavljao James.
- James, u redu je. Neće ništa biti ako te netko poljubi – ohrabrila sam ga.
- U redu onda – sramežljivo je promrmljao.
Vrtenje boce prepustili smo Anthonyu budući da nam se činilo da je on malo
veseliji.
- Jamesa mora poljubiti – govorio je usporeno vrteći bocu – Vanessa!
- Oooooo! – povikao je Michael.
Nisam se suprostavljala tome i nije mi bilo krivo jer sam znala da je to samo
igra. Vanessa se nagnula nad Jamesa i poljubila ga. Poljubac je dugo trajao, a
Vanessa je to učinila sa užitkom. Nakon poljubca James je ostao sav izvan sebe,
a Vanessa se zavodnički smijala. Ljutito sam gledala u njezino lijepo lice na
kojem se jasno vidio zadovoljni osmijeh.
- Na kome zastane boca mora s odjećom skočiti u jezero – rekao je Anthony.
Zavrtio je bocu i zadatak je morala ispuniti – Joy.
Smijala se dok se premišljala hoće li skočiti s odjećom u jezero ili ne. No na
kraju se ipak ohrabrila i skočila. Smijala se kada je izašla iz jezera.
- Baš vam hvala. Sada ću se još prehladiti zbog ove igre – rekla je mokra Joy u
šali. Zabavili smo se uz ostale smiješne zadatke. Nakon toga smo ručali i zajedno
gledali tv. Svi se odlično zabavljaju – rekla sam sama sebi. Film na tv- u je trajao oko dva sata. Poslije toga smo se svi uputili u krevete. Kada smo otišli spavati bilo je oko jedan sat u noći.
- Dan mi je prošao vrlo brzo – prošaptao je James.
- I meni isto.
- Ljutiš se zbog onog s Vanessom? Vidiš da su me prislili da to napravim.
- James ne ljutim se. Što je tebi? Stalno misliš da se ljutim. Dovoljno sam sigurna da nisi uživao ljubeći se s njom, zar ne?
- Tako je, uživam to raditi samo s tobom – rekao je James veselo.
- Znam – kazala sam uzvrativši mu osmijeh.
James je zaspao. Nisam mogla zaspati jer mi je kauč bio veoma neudoban.
Razmišljala sam o zabavi s prijateljima i bilo mi je veoma drago što su se svi
odlično zabavili. I sama sam znala da će ovo ljeto biti najbolje do sada.
Zaista najbolje! Bilo mi je veoma drago što su svi moji prijatelji oduševljeni
vikendicom. Vjerojatno im je ugodno boraviti u njoj. Također sam razmišljala
o igri u kojoj je Vanessa morala poljubiti Jamesa. Dobro se moglo primijetiti
da joj je bilo veoma drago zbog toga, no ne i Jamesu. Znala sam da mu je jako
žao što mi je to učinio, ali to mene nije ni najmanje diralo jer sam znala da je
James samo meni vjeran. Okrenula sam se da bih vidjela Jamesa koji je spavao.
Izgledao je veoma lijepo spavajući. Uvijek sam bila zadovoljna što imam
tako dobrog i lijepog dečka. On je bio najpažljivija muška osoba koju sam
upoznala. Uvijek se trudio oraspoložiti me i stalno mi je kupovao sve što sam
poželjela. Mnoge djevojke su bile ljubomorne na mene jer su znale da James
nikada neće biti njihov. Njemu se nije sviđala ni Vanessa što je bilo veoma
čudno jer je ona ipak bila najpoželjnija djevojka u našoj školi, no ona ga nije ni
najmanje privlačila. Uvijek dok je bio nasamo sa mnom je govorio da se
Vanessa ponaša kao najrazmaženija djevojka na svjetu, te mu je smetalo što se
ponekad ponaša kao najrazmaženija djevojka na svijetu, te mu je smetalo što se
ponekad ponaša vrlo bezobrazno prema Brooke.
Razmišljala sam no počelo mi se spavati pa sam legla pored njega te ga zagrlila.
Napokon me obuzimao san dok nisam u tišini začula snažne korake koji su me
iznenada preplašili

Drugi dio :


Mislila sam da si samo umišljam, no shvatila sam da su koraci
stvarni. Netko je izlazio iz kuće – pomislila sam. Pokušala sam odbaciti te misli,
no ipak sam bila preznatiželjna. Polako sam ustala i pogledala na sat. Bilo je dva
sata u noći. Što bi netko tako kasno radio vani? – pitala sam se.
Dva sata je. Svi već spavaju. Možda mi se samo malo pričinilo?
Ili možda ipak nije? Potiho sam se obukla i laganim koracima krenula prema
vratima. Otvorila sam ih i polako zatvorila da ne bih probudila James. U tami
sam ga mogla vidjeti Bio je predivan dok je spavao. U trenutku kada sam bila
kraj vrata htjela sam da on bude kraj mene. Bilo me previše strah izlaziti sama
po noći. Dok sam bila vrlo mala sam se bojala tame i to mi je bio najveći strah.
Uvijek kada je netko ugasio svjetlo počela sam vrištati i plakati. Mislim da mi je
ta trauma ostala i sada. Smiješno, no istinito. Tiho sam izašla iz kuće i shvatila
da je veoma hladno iako je bilo ljeto. Htjela sam se vratiti kući, no morala sam
doznati tko je vani ovako kasno. To mi se sve činilo veoma čudnim, ali sam
ipak sam smogla hrabrosti te krenula doznati tko je vani u ovo vrijeme. Srce mi je ubrzano kucalo dok sam se približavala jezeru. Sve oko mene je bilo tamno. U „grobnoj“ tišini sam samo čula tihi glas koji dopire pored jezera.
Čiji je to glas? – strahovito sam pomislila.
Zar bi netko od nas izašao van da bi mogao razgovarati? – i dalje sam se
znatiželjno pitala. U tami sam opazila Christinu kako mrmlja nerazumljive
riječi. Potiho sam se približila i pokušavala shvatiti što govori. Christina me nije
opazila. Čula sam Christinu kako tiho mrmlja s zaprepaštenjem u glasu:
- Ne mogu vjerovati! Sada znam tko je to učinio!


28.12.2008. u 17:06 | 126 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Pišem o svojoj drugoj knjizi...
svaki tjedan pišem jedno poglavlje...
nadam se da će vam knjiga biti zanimljiva...
je l\' se radi o hororu ...
PS: molim vas da za svako poglavlje
napišete sumnjate li u nekoga ili tko bi
mogao biti mrtav ili pak ubojica... ma bilo
što ... i možete slobodno podstavljati pitanja
to bi bilo to .........................
hvala puno svim vjernim čitateljima... =)

PRAVILA
evo pravila koja se svi trebaju pridržavati ...

- Nemoj dolaziti na blog ako ne čitaš knjigu i
onda nemoj lagati kako je super post a nisi ga ni pročitala


- nema odbrojavanja

- nema onih glupih lanaca sreće - i nemojte ostavljati jedan komentar u kojem piše
super blog super post. svrati i komaj jer na takve komentare
se ne obazirem. rađe napišite da ne čitate moj blog ali da ste napravili
novi post pa da vam trebaju komentari ... onda ću vjerojatno svratiti


To je to ....
PoZz svim mojim vjernim čitateljima = )

Linkovi


JuSt SoMeOne


TwIlIgHt FaN

llittle girl =)
LoViNg a WeReWoLf

SaBrIeL Cullen =)